۱۳۸۸ فروردین ۶, پنجشنبه

ما منتظر سومی هستیم


خب به سلامتی و میمنت و شادباش، به ملت همیشه در پشت صحنه و امت همیشه در صحنه طبق آخرین خبرهای رسیده و واصله، برادر عزیز و ارزشی ، سرباز گمنام آقا در بخش فرهنگی در چهار روز اول نمایش فیلمش نیم میلیارد به جیب زد و هیچی هم نگفت. بخشی از ملت که فعلاً بخاطر بهار و هوای دل انگیزش حنابندون و عروسی رو با هم در پایین تنه برگزار میکند حواسش پرت شد و یادش رفت که امسال سال اصلاح الگوی مصرف است و در چهار روز حدود سیصد و سی و پنچ هزار نفر در انبساط خاطر زیادی روی کردند . این بخش از ملت گفت که حالا چه عجله ایه ،از فردا اصلاح الگوی مصرف رو شروع میکنیم و یکصدا با شور زائد الوصفی شعار میدادند: " ما منتظر سومی هستیم"
باید گفت که تاریخ برای این بخش از ملت چیزی شبیه خاویار است که کلاً به فراموشی سپرده شده. کلاً ملتی که سرانه مطالعه اون با در نظر گرفتن کتب دعا و قرآن چیزی حدود 20 دقیقه باشد واز اینترنت فقط برای چت و تماشای بالای 18 سال و از روزنامه برای پاک کردن شیشه و سبزی استفاده کند یادش میرود که چند سال پیش چه کسانی خواهر و مادر ملت را به هم پیوند میدادند و لذا سریعاً پول نفت توزیع شده را به صاحب آن برگرداندند.
این سرباز گمنام بخش فرهنگی که قبلاً در واحد امر و نهی خیابانی به ارزشهای انقلاب خدمت میکرده در مصاحبه ای شادی را حق امت دانسته و هرگونه حرف و حدیث قبلی، در مورد تشکیل دادگاه برای شادکننده ها را تکذیب کرد و با زبان شیرین آذری گفت : " یاشاسین، اوچی گلیر" ( ترجمه: منبع درآمد خوبیه، سومی در راهه.)

Developed by Free CSS Templates Pimped for blogger by Blogger Templatesand by Blogger-fa.com