۱۳۸۸ فروردین ۱۰, دوشنبه

ایران - کره شمالی (دیدار تیم های موشک پرانی زودتر از تیم های فوتبال)

طبق اخبار رسیده تیم موشک پرانی جمهوری اسلامی برای دیدار با تیم موشک پرانی کره شمالی عازم اون کشور شده است. برای دوستانی که از وضیعت این دو تیم در لیگ محور شرارت بی خبر هستند باید عرض کنم که تیم موشک پرانی جمهوری اسلامی با اختلاف یک امتیاز از رقیب خود عقب است و ما تنها به یک آزمایش اتمی نیاز داریم تا به جایگاه برابر با تیم فدایان کیم جونگ ایل برسیم. کادر فنی همراه تیم ضمن افتخار برای انتقال دانش و فن آوری کاملاً بومی پرتاب موشک به کره شمالی ابراز امیدواری کرد که بتوانیم در چارچوب تبادلات دوجانبه از تجربه کشور دوست و برادر، کره شمالی در تحریم، ترساندن همسایه ها، اجرای طرح اصلاح الگوی مصرف و زندگی در قحطی و گرسنگی و شرایط سخت و مرزهای بسته و حتی خریدن یک بمب اتم استفاده کنیم.
لازم به ذکر است که کشورهای کیم جونگ ایل ، عمرالبشیر ، هوگو چاوز ، بشاراسد و کشورهای حزب الله و غزه همگی از دوستان قدیمی و با نفوذ و تأثیرگذار ایران در عرصۀ جهانی هستند که قرابتهای تاریخی، فرهنگی، زبانی ، نفتی، دادگاه لاهه­ای، تروریستی و موشکی آنها به عصر حجر برمی­گردد و پدر معنوی همه آنها روسیه است که خدا حفظش کند.

پی نوشت: البته قراره که در حاشیه این دیدار تیمهای فوتبال دو تیم هم در چارچوب رقابتهای مقدماتی جام جهانی با هم دیداری داشته باشند که البته اون زیاد مهم نیست و با حضور رئیس جمهور مردمی ما (محمود 13) در استادیوم پیونگ یانگ نتیجه این دیدار کاملاً مشخصه و برای کره شمالی آرزوی موفقیت در دیدارهای جام جهانی رو داریم.


Developed by Free CSS Templates Pimped for blogger by Blogger Templatesand by Blogger-fa.com